+380 (67) 557-65-59
+380 (63) 557-65-59
Всі товари, представлені, мають високу якість і є конкурентно здатними на ринку. Під якістю продукції розуміється цілісна сукупність її споживчих властивостей, що зумовлюють ступінь придатності даної продукції задовольняти певні потреби відповідно до її призначення фіксованих умов споживання. До них відносяться такі одиничні показники: 1. Показники призначення – техніко-економічні (продуктивність, потужність, точність роботи та інші, що характеризують пристосованість продукції для використання за призначенням та зумовлюють сферу її застосування). 2. Показники надійності та довговічності. Надійність – ця властивість виробу виконувати свої функції, зберігаючи експлуатаційні показники в заданих межах протягом необхідного проміжку часу. Надійність виробу характеризується безвідмовністю, ремонтопридатністю, збереженням, довговічністю. Конкурентоспроможність продукції. Оцінка якості та конкурентоспроможності продукції. Під конкурентоспроможністю продукції розуміється її здатність задовольняти вимоги конкретного споживання в умовах певного ринку та періоду часу за показниками якості та витрат споживача на споживання та експлуатацію даної продукції. Конкурентоспроможність продукції визначається, насамперед, її корисними властивостями та характеристиками, ступенем відповідності сучасним вимогам на рівні світових досягнень та ціною. Конкурентоспроможність товару включає показники, що характеризують умови реалізації товару на ринку.